Nabór na wolne stanowisko
Wójt Gminy Nur
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektora ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Nur
1. Wymagania niezbędne
1) spełnienie wymogów kwalifikacyjnych dla stanowisk urzędniczych określonych w ustawie z
dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530 z późn. zm.)
określonych art.6 ust. l – 3,
2) wykształcenie wyższe ekonomiczne lub podyplomowe ekonomiczne,
3) prawo jazdy kat. B.
2. Wymagania dodatkowe
1) doświadczenie w pracy na stanowisku płac,
2) znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa pozwalająca na wykonywanie zadań na
powierzonym stanowisku, w szczególności: przepisów prawa dotyczących funkcjonowania
samorządu gminnego i organów gminy, instrukcji kancelaryjnej, przepisów z zakresu finansów
publicznych, ustawy o rachunkowości i aktów wykonawczych do tej ustawy, ustawy o
pracownikach samorządowych i rozporządzenia w sprawie wynagrodzeń pracowników
samorządowych, znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa pracy, ustawy Karta
Nauczyciela, ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, ustawy o Zakładowym Funduszu
Świadczeń Socjalnych,
3) wiedza z zakresu kadr, płac, rozliczeń z ZUS, US i ZFŚS, sprawozdawczości z GUS,
4) biegła znajomość programu: Kadry i Płace info system, Budżet, Środki Trwałe, Płatnik,
5) biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych Office,
6) znajomość zagadnień dotyczących dostępu do informacji publicznej,
7) umiejętność elektronicznego przesyłania danych, korzystania z poczty elektronicznej oraz
obsługi urządzeń biurowych,
8) umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole,
9) dyspozycyjność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, samodzielność, komunikatywność,
dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, odporność na stres, umiejętność
korzystania z przepisów prawa.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
1) prowadzenie spraw z zakresu planowania i realizacji oraz ewidencji wydatków osobowych,
ubezpieczeń społecznych, ubezpieczeń zdrowotnych, dodatków do wynagrodzeń, nagród,
ekwiwalentów przysługujących pracownikom Urzędu Gminy, a w szczególności:
a) sporządzanie listy płac,
b) prowadzenie kart wynagrodzeń,
c) kompletowanie dokumentacji do wypłat zasiłków z ubezpieczeń społecznych,
d) dokonywanie potraceń podatku dochodowego od osób fizycznych i prowadzenie rozliczeń
z tego tytułu z właściwym Urzędem Skarbowym,
e) dokonywanie naliczeń, sporządzanie dokumentów - druków oraz prowadzenie rozliczeń
w zakresie składek na ubezpieczenie społeczne, na ubezpieczenie zdrowotne i fundusz
pracy,
f) terminowe rozliczanie i sporządzanie przelewów do ZUS (składki na ubezpieczenie
społeczne, zdrowotne i fundusz pracy), Urzędu Skarbowego (podatku dochodowego od
osób fizycznych) i banków prowadzących rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe
pracowników,
2) prowadzenie rozliczeń z Powiatowym Urzędem Pracy w ramach zawieranych przez Urząd
Gminy porozumień dotyczących zatrudnienia pracowników w ramach organizowanych robot
publicznych, interwencyjnych itp.,
3) prowadzenie spraw wymienionych w pkt 1) lit a-f również dla innych osób, dla których
będą dokonywane wypłaty za wykonane prace,
4) wykonywanie analiz i sprawozdawczości dotyczącej spraw płacowych,
5) przygotowywanie dokumentów z zakresu spraw rentowych i emerytalnych pracowników,
6) wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników,
7) realizacja zadań wynikających z ustawy o systemie oświaty i Karty Nauczyciela,
8) przygotowywanie korespondencji we wszystkich sprawach wynikających z realizowanych
zadań,
9) prowadzenie rachunkowości w jednostkach zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w
tym:
a) opracowywanie projektów uregulowań wewnętrznych dotyczących rachunkowości oraz
przedłożenia do zatwierdzenia kierownikom jednostek,
b) ewidencjonowanie danych o wynagrodzeniach,
c) prowadzenia obsługi finansowo-księgowej funduszu socjalnego,
d) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zleconych przez kierowników jednostek
obsługiwanych,
e) rozliczania inwentaryzacji składników majątkowych jednostek,
f) sporządzania sprawozdań finansowych i budżetowych oraz przedkładania ich
odpowiednim organom,
g) gromadzenia i przechowywania dokumentacji finansowo-księgowej,
h) współpraca z kierownikami jednostek obsługiwanych w zakresie sporządzania
sprawozdań rzeczowo-finansowych i statystycznych,
10) obsługa i rozliczanie funduszu sołeckiego,
11) wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego w ramach zajmowanego
stanowiska pracy,
12) przestrzeganie Konstytucji RP, ustaw, przepisów wykonawczych, zasad instrukcji
kancelaryjnej, instrukcji obiegu dokumentów i innych przepisów wewnętrznych.
4. Wymagane dokumenty
1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae,
3) poświadczone kserokopie dokumentów potwierdzających poprzednie zatrudnienia,
4) poświadczone kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
5) poświadczone kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie form doskonalenia zawodowego,
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,
8) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
9) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
1) praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze budynku Urzędu Gminy Nur, ul.
Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 15:00,
2) budynek nie posiada windy i sanitariatów dostosowanych dla osób niepełnosprawnych,
3) pracownik korzysta w pracy z zestawu komputerowego z monitorem ciekłokrystalicznym, co
najmniej przez połowę wymiaru czasu pracy,
4) bezpośredni kontakt z interesantami,
5) wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy.
6. Inne informacje
1) Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz
zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani telefonicznie,
2) Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej
oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Nur,
3) Kandydat wyłoniony w drodze naboru jest zobowiązany do złożenia informacji z Krajowego
Rejestru Karnego o niekaralności, opatrzonej datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed złożeniem,
4) Wójt Gminy Nur zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru
któregokolwiek z kandydatów na w/w stanowisko,
5) Kandydaci, którzy nie przejdą pozytywnie procesu rekrutacji proszeni są o osobiste odbieranie
złożonych dokumentów aplikacyjnych w siedzibie Urzędu Gminy Nur – dokumenty nie będą
odsyłane pocztą i po upływie 6 miesięcy zostaną zniszczone,
7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
8. Planowane zatrudnienie
Od 01 sierpnia 2024 roku
9. Miejsce, termin i sposób złożenia dokumentów
Dokumenty można składać:
1) osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, pokój nr 17,
2) przesyłając na adres Urzędu Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur.
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne
stanowisko urzędnicze podinspektora ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Nur" w terminie
do dnia 24 lipca 2024 roku do godziny 14:00.
Nur, dnia 4 lipca 2024 roku
Rafał Kruszewski
Wójt Gminy Nur
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!