Logo Gminy Nur

Nabór na wolne stanowisko

Ocena 0/5

Wójt Gminy Nur

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

podinspektora ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Nur

 

1. Wymagania niezbędne

1) spełnienie wymogów kwalifikacyjnych dla stanowisk urzędniczych określonych w ustawie z

dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530 z późn. zm.)

określonych art.6 ust. l – 3,

2) wykształcenie wyższe ekonomiczne lub podyplomowe ekonomiczne,

3) prawo jazdy kat. B.

2. Wymagania dodatkowe

1) doświadczenie w pracy na stanowisku płac,

2) znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa pozwalająca na wykonywanie zadań na

powierzonym stanowisku, w szczególności: przepisów prawa dotyczących funkcjonowania

samorządu gminnego i organów gminy, instrukcji kancelaryjnej, przepisów z zakresu finansów

publicznych, ustawy o rachunkowości i aktów wykonawczych do tej ustawy, ustawy o

pracownikach samorządowych i rozporządzenia w sprawie wynagrodzeń pracowników

samorządowych, znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa pracy, ustawy Karta

Nauczyciela, ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, ustawy o Zakładowym Funduszu

Świadczeń Socjalnych,

3) wiedza z zakresu kadr, płac, rozliczeń z ZUS, US i ZFŚS, sprawozdawczości z GUS,

4) biegła znajomość programu: Kadry i Płace info system, Budżet, Środki Trwałe, Płatnik,

5) biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych Office,

6) znajomość zagadnień dotyczących dostępu do informacji publicznej,

7) umiejętność elektronicznego przesyłania danych, korzystania z poczty elektronicznej oraz

obsługi urządzeń biurowych,

8) umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole,

9) dyspozycyjność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, samodzielność, komunikatywność,

dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, odporność na stres, umiejętność

korzystania z przepisów prawa.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

1) prowadzenie spraw z zakresu planowania i realizacji oraz ewidencji wydatków osobowych,

ubezpieczeń społecznych, ubezpieczeń zdrowotnych, dodatków do wynagrodzeń, nagród,

ekwiwalentów przysługujących pracownikom Urzędu Gminy, a w szczególności:

a) sporządzanie listy płac,

b) prowadzenie kart wynagrodzeń,

c) kompletowanie dokumentacji do wypłat zasiłków z ubezpieczeń społecznych,

d) dokonywanie potraceń podatku dochodowego od osób fizycznych i prowadzenie rozliczeń

z tego tytułu z właściwym Urzędem Skarbowym,

e) dokonywanie naliczeń, sporządzanie dokumentów - druków oraz prowadzenie rozliczeń

w zakresie składek na ubezpieczenie społeczne, na ubezpieczenie zdrowotne i fundusz

pracy,

f) terminowe rozliczanie i sporządzanie przelewów do ZUS (składki na ubezpieczenie

społeczne, zdrowotne i fundusz pracy), Urzędu Skarbowego (podatku dochodowego od

osób fizycznych) i banków prowadzących rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe

pracowników,

2) prowadzenie rozliczeń z Powiatowym Urzędem Pracy w ramach zawieranych przez Urząd

Gminy porozumień dotyczących zatrudnienia pracowników w ramach organizowanych robot

publicznych, interwencyjnych itp.,

3) prowadzenie spraw wymienionych w pkt 1) lit a-f również dla innych osób, dla których

będą dokonywane wypłaty za wykonane prace,

4) wykonywanie analiz i sprawozdawczości dotyczącej spraw płacowych,

5) przygotowywanie dokumentów z zakresu spraw rentowych i emerytalnych pracowników,

6) wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników,

7) realizacja zadań wynikających z ustawy o systemie oświaty i Karty Nauczyciela,

8) przygotowywanie korespondencji we wszystkich sprawach wynikających z realizowanych

zadań,

9) prowadzenie rachunkowości w jednostkach zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w

tym:

a) opracowywanie projektów uregulowań wewnętrznych dotyczących rachunkowości oraz

przedłożenia do zatwierdzenia kierownikom jednostek,

b) ewidencjonowanie danych o wynagrodzeniach,

c) prowadzenia obsługi finansowo-księgowej funduszu socjalnego,

d) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zleconych przez kierowników jednostek

obsługiwanych,

e) rozliczania inwentaryzacji składników majątkowych jednostek,

f) sporządzania sprawozdań finansowych i budżetowych oraz przedkładania ich

odpowiednim organom,

g) gromadzenia i przechowywania dokumentacji finansowo-księgowej,

h) współpraca z kierownikami jednostek obsługiwanych w zakresie sporządzania

sprawozdań rzeczowo-finansowych i statystycznych,

10) obsługa i rozliczanie funduszu sołeckiego,

11) wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego w ramach zajmowanego

stanowiska pracy,

12) przestrzeganie Konstytucji RP, ustaw, przepisów wykonawczych, zasad instrukcji

kancelaryjnej, instrukcji obiegu dokumentów i innych przepisów wewnętrznych.

4. Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny,

2) życiorys – curriculum vitae,

3) poświadczone kserokopie dokumentów potwierdzających poprzednie zatrudnienia,

4) poświadczone kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,

5) poświadczone kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie form doskonalenia zawodowego,

6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,

8) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,

9) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku

1) praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze budynku Urzędu Gminy Nur, ul.

Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 15:00,

2) budynek nie posiada windy i sanitariatów dostosowanych dla osób niepełnosprawnych,

3) pracownik korzysta w pracy z zestawu komputerowego z monitorem ciekłokrystalicznym, co

najmniej przez połowę wymiaru czasu pracy,

4) bezpośredni kontakt z interesantami,

5) wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy.

6. Inne informacje

1) Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz

zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani telefonicznie,

2) Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej

oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Nur,

3) Kandydat wyłoniony w drodze naboru jest zobowiązany do złożenia informacji z Krajowego

Rejestru Karnego o niekaralności, opatrzonej datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed złożeniem,

4) Wójt Gminy Nur zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru

któregokolwiek z kandydatów na w/w stanowisko,

5) Kandydaci, którzy nie przejdą pozytywnie procesu rekrutacji proszeni są o osobiste odbieranie

złożonych dokumentów aplikacyjnych w siedzibie Urzędu Gminy Nur – dokumenty nie będą

odsyłane pocztą i po upływie 6 miesięcy zostaną zniszczone,

7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób

niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz

zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.

8. Planowane zatrudnienie

   Od 01 sierpnia 2024 roku

9. Miejsce, termin i sposób złożenia dokumentów

Dokumenty można składać:

1) osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, pokój nr 17,

2) przesyłając na adres Urzędu Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur.

Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne

stanowisko urzędnicze podinspektora ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Nur" w terminie

do dnia 24 lipca 2024 roku do godziny 14:00.

 

Nur, dnia 4 lipca 2024 roku

Rafał Kruszewski

Wójt Gminy Nur

 

Pliki do pobrania:

zalaczniki_do_naboru.pdf
Format: pdf, 261.26 kB
powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Dodaj komentarz

Spodobała Ci się informacja? Zostaw nam swoją opinię
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!
Twoja ocena
Ocena (0/5)

Pozostałe
aktualności