Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej
Środa, 22 stycznia 2025
Imieniny: Anastazy, Wincenty, Wiktor
pochmurno
2°C

Nabór na Wolne Stanowisko

Ocena 0/5

Wójt Gminy Nur

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

podinspektor ds. ochrony środowiska w Urzędzie Gminy Nur

 

1. Wymagania niezbędne

1) spełnienie wymogów kwalifikacyjnych dla stanowisk urzędniczych określonych w ustawie z dnia

21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) określonych art.6 ust. l–3,

2) wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska, rolnictwa lub administracji,

3) prawo jazdy kat. B.

2. Wymagania dodatkowe

1) doświadczenie w pracy na stanowisku urzędniczym,

2) znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa pozwalająca na wykonywanie zadań na powierzonym stanowisku, w szczególności:

·         ustawy prawo ochrony środowiska,

·         ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,

·         ustawy o ochronie przyrody,

·         rozporządzenia ministra środowiska w sprawie centralnego rejestru form ochrony przyrody,

·         ustawy o ochronie zwierząt,

·         rozporządzenia ministra spraw wewnętrznych i administracji w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt,

·         ustawy prawo łowieckie,

·         ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,

·         ustawy o odpadach,

·         ustawy prawo wodne,

·         ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,

·         ustawy kodeks postępowania administracyjnego,

·         ustawy o samorządzie gminnym,

·         ustawy o dostępie do informacji publicznej.

3) biegła znajomość programu: SYSLOP, POP, BAZA AZBESTOWA, BDO, JAP, ZONE,

4) biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych Office,

5) umiejętność elektronicznego przesyłania danych, korzystania z poczty elektronicznej oraz obsługi urządzeń biurowych,

6) umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole,

7) dyspozycyjność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, samodzielność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, odporność na stres, umiejętność korzystania z przepisów prawa.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

1) sprawowanie kontroli przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska i ochrony przyrody,

2) udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie,

3) gospodarka odpadami, w tym prowadzenie wszystkich spraw związanych z odpadami niebezpiecznymi na terenie gminy (m.in. azbest), wyrażanie opinii w zakresie gospodarki odpadami itp.,

4) prowadzenie spraw z zakresu utrzymania czystości i porządku w gminie,

5) wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,

6) prowadzenie spraw związanych z wycinką drzew, w tym również wymierzanie kar pieniężnych za usuwanie drzew i krzewów bez wymaganego zezwolenia oraz niszczenie zieleni,

7) naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska,

8) prowadzenie rejestru zwierząt zgodnie z ustawą o ochronie przyrody,

9) wykonywanie zadań związanych z ochroną zwierząt domowych i bezdomnych, w tym projektów decyzji dotyczących przejęcia stada,

10) przyjmowanie zgłoszeń eksploatacji przydomowych oczyszczalni ścieków,

11) prowadzenie spraw z zakresu ochrony zabytków,

12) prowadzenie spraw z zakresu usuwania drzew i krzewów,

13) wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego w ramach zajmowanego stanowiska pracy,

14) przestrzeganie Konstytucji RP, ustaw, przepisów wykonawczych, zasad instrukcji kancelaryjnej, instrukcji obiegu dokumentów i innych przepisów wewnętrznych.

4. Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny,

2) życiorys – curriculum vitae,

3) poświadczone kserokopie dokumentów potwierdzających poprzednie zatrudnienia,

4) poświadczone kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,

5) poświadczone kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie form doskonalenia zawodowego,

6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,

8) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,

9) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku

1) praca w wymiarze ½ etatu,

2) praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze budynku Urzędu Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7: 30 do 11:30,

3) budynek nie posiada windy i sanitariatów dostosowanych dla osób niepełnosprawnych,

4) pracownik korzysta w pracy z zestawu komputerowego z monitorem ciekłokrystalicznym, co najmniej przez połowę wymiaru czasu pracy,

5) bezpośredni kontakt z interesantami,

6) wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy.

6. Inne informacje

1) Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani telefonicznie,

2) Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Nur,

3) Kandydat wyłoniony w drodze naboru jest zobowiązany do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, opatrzonej datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed złożeniem,

4) Wójt Gminy Nur zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na w/w stanowisko,

5) Kandydaci, którzy nie przejdą pozytywnie procesu rekrutacji proszeni są o osobiste odbieranie złożonych dokumentów aplikacyjnych w siedzibie Urzędu Gminy Nur – dokumenty nie będą odsyłane pocztą i po upływie 6 miesięcy zostaną zniszczone,

6) Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys winny być opatrzone klauzulą ,, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1135).

7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.

8. Planowane zatrudnienie

Od 1 lutego 2025 roku

9. Miejsce, termin i sposób złożenia dokumentów

Dokumenty można składać wyłącznie:

1) osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, pokój nr 17,

2) przesyłając pocztą tradycyjną na adres Urzędu Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur.

Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy - podinspektor ds. ochrony środowiska w Urzędzie Gminy Nur" w terminie do dnia 22 stycznia 2025 roku do godziny 14:00.

Nur, dnia 2 stycznia 2025 roku

Rafał Kruszewski

Wójt Gminy Nur

Pliki do pobrania:

Załączniki do Naboru
Format: pdf, 261.26 kB
powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Dodaj komentarz

Spodobała Ci się informacja? Zostaw nam swoją opinię
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!
Twoja ocena
Ocena (0/5)

Pozostałe
aktualności

Włącz powiadomienia WebPush
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!