Nabór na Wolne Stanowisko
Wójt Gminy Nur
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
podinspektor ds. ochrony środowiska w Urzędzie Gminy Nur
1. Wymagania niezbędne
1) spełnienie wymogów kwalifikacyjnych dla stanowisk urzędniczych określonych w ustawie z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) określonych art.6 ust. l–3,
2) wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska, rolnictwa lub administracji,
3) prawo jazdy kat. B.
2. Wymagania dodatkowe
1) doświadczenie w pracy na stanowisku urzędniczym,
2) znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa pozwalająca na wykonywanie zadań na powierzonym stanowisku, w szczególności:
· ustawy prawo ochrony środowiska,
· ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
· ustawy o ochronie przyrody,
· rozporządzenia ministra środowiska w sprawie centralnego rejestru form ochrony przyrody,
· ustawy o ochronie zwierząt,
· rozporządzenia ministra spraw wewnętrznych i administracji w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt,
· ustawy prawo łowieckie,
· ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
· ustawy o odpadach,
· ustawy prawo wodne,
· ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
· ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
· ustawy o samorządzie gminnym,
· ustawy o dostępie do informacji publicznej.
3) biegła znajomość programu: SYSLOP, POP, BAZA AZBESTOWA, BDO, JAP, ZONE,
4) biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych Office,
5) umiejętność elektronicznego przesyłania danych, korzystania z poczty elektronicznej oraz obsługi urządzeń biurowych,
6) umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole,
7) dyspozycyjność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, samodzielność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, odporność na stres, umiejętność korzystania z przepisów prawa.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
1) sprawowanie kontroli przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska i ochrony przyrody,
2) udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie,
3) gospodarka odpadami, w tym prowadzenie wszystkich spraw związanych z odpadami niebezpiecznymi na terenie gminy (m.in. azbest), wyrażanie opinii w zakresie gospodarki odpadami itp.,
4) prowadzenie spraw z zakresu utrzymania czystości i porządku w gminie,
5) wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
6) prowadzenie spraw związanych z wycinką drzew, w tym również wymierzanie kar pieniężnych za usuwanie drzew i krzewów bez wymaganego zezwolenia oraz niszczenie zieleni,
7) naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska,
8) prowadzenie rejestru zwierząt zgodnie z ustawą o ochronie przyrody,
9) wykonywanie zadań związanych z ochroną zwierząt domowych i bezdomnych, w tym projektów decyzji dotyczących przejęcia stada,
10) przyjmowanie zgłoszeń eksploatacji przydomowych oczyszczalni ścieków,
11) prowadzenie spraw z zakresu ochrony zabytków,
12) prowadzenie spraw z zakresu usuwania drzew i krzewów,
13) wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego w ramach zajmowanego stanowiska pracy,
14) przestrzeganie Konstytucji RP, ustaw, przepisów wykonawczych, zasad instrukcji kancelaryjnej, instrukcji obiegu dokumentów i innych przepisów wewnętrznych.
4. Wymagane dokumenty
1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae,
3) poświadczone kserokopie dokumentów potwierdzających poprzednie zatrudnienia,
4) poświadczone kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
5) poświadczone kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie form doskonalenia zawodowego,
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,
8) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
9) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
1) praca w wymiarze ½ etatu,
2) praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze budynku Urzędu Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7: 30 do 11:30,
3) budynek nie posiada windy i sanitariatów dostosowanych dla osób niepełnosprawnych,
4) pracownik korzysta w pracy z zestawu komputerowego z monitorem ciekłokrystalicznym, co najmniej przez połowę wymiaru czasu pracy,
5) bezpośredni kontakt z interesantami,
6) wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy.
6. Inne informacje
1) Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani telefonicznie,
2) Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Nur,
3) Kandydat wyłoniony w drodze naboru jest zobowiązany do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, opatrzonej datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed złożeniem,
4) Wójt Gminy Nur zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na w/w stanowisko,
5) Kandydaci, którzy nie przejdą pozytywnie procesu rekrutacji proszeni są o osobiste odbieranie złożonych dokumentów aplikacyjnych w siedzibie Urzędu Gminy Nur – dokumenty nie będą odsyłane pocztą i po upływie 6 miesięcy zostaną zniszczone,
6) Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys winny być opatrzone klauzulą ,, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1135).
7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
8. Planowane zatrudnienie
Od 1 lutego 2025 roku
9. Miejsce, termin i sposób złożenia dokumentów
Dokumenty można składać wyłącznie:
1) osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, pokój nr 17,
2) przesyłając pocztą tradycyjną na adres Urzędu Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur.
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy - podinspektor ds. ochrony środowiska w Urzędzie Gminy Nur" w terminie do dnia 22 stycznia 2025 roku do godziny 14:00.
Nur, dnia 2 stycznia 2025 roku
Rafał Kruszewski
Wójt Gminy Nur
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!