Logo Gminy Nur

Nabór na Wolne Stanowisko

Ocena 0/5

Wójt Gminy Nur

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

podinspektor ds. ochrony środowiska w Urzędzie Gminy Nur

 

1. Wymagania niezbędne

1) spełnienie wymogów kwalifikacyjnych dla stanowisk urzędniczych określonych w ustawie z dnia

21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) określonych art.6 ust. l–3,

2) wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska, rolnictwa lub administracji,

3) prawo jazdy kat. B.

2. Wymagania dodatkowe

1) doświadczenie w pracy na stanowisku urzędniczym,

2) znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa pozwalająca na wykonywanie zadań na powierzonym stanowisku, w szczególności:

·         ustawy prawo ochrony środowiska,

·         ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,

·         ustawy o ochronie przyrody,

·         rozporządzenia ministra środowiska w sprawie centralnego rejestru form ochrony przyrody,

·         ustawy o ochronie zwierząt,

·         rozporządzenia ministra spraw wewnętrznych i administracji w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt,

·         ustawy prawo łowieckie,

·         ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,

·         ustawy o odpadach,

·         ustawy prawo wodne,

·         ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,

·         ustawy kodeks postępowania administracyjnego,

·         ustawy o samorządzie gminnym,

·         ustawy o dostępie do informacji publicznej.

3) biegła znajomość programu: SYSLOP, POP, BAZA AZBESTOWA, BDO, JAP, ZONE,

4) biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych Office,

5) umiejętność elektronicznego przesyłania danych, korzystania z poczty elektronicznej oraz obsługi urządzeń biurowych,

6) umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole,

7) dyspozycyjność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, samodzielność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, odporność na stres, umiejętność korzystania z przepisów prawa.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

1) sprawowanie kontroli przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska i ochrony przyrody,

2) udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie,

3) gospodarka odpadami, w tym prowadzenie wszystkich spraw związanych z odpadami niebezpiecznymi na terenie gminy (m.in. azbest), wyrażanie opinii w zakresie gospodarki odpadami itp.,

4) prowadzenie spraw z zakresu utrzymania czystości i porządku w gminie,

5) wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,

6) prowadzenie spraw związanych z wycinką drzew, w tym również wymierzanie kar pieniężnych za usuwanie drzew i krzewów bez wymaganego zezwolenia oraz niszczenie zieleni,

7) naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska,

8) prowadzenie rejestru zwierząt zgodnie z ustawą o ochronie przyrody,

9) wykonywanie zadań związanych z ochroną zwierząt domowych i bezdomnych, w tym projektów decyzji dotyczących przejęcia stada,

10) przyjmowanie zgłoszeń eksploatacji przydomowych oczyszczalni ścieków,

11) prowadzenie spraw z zakresu ochrony zabytków,

12) prowadzenie spraw z zakresu usuwania drzew i krzewów,

13) wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego w ramach zajmowanego stanowiska pracy,

14) przestrzeganie Konstytucji RP, ustaw, przepisów wykonawczych, zasad instrukcji kancelaryjnej, instrukcji obiegu dokumentów i innych przepisów wewnętrznych.

4. Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny,

2) życiorys – curriculum vitae,

3) poświadczone kserokopie dokumentów potwierdzających poprzednie zatrudnienia,

4) poświadczone kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,

5) poświadczone kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie form doskonalenia zawodowego,

6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,

8) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,

9) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku

1) praca w wymiarze ½ etatu,

2) praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze budynku Urzędu Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7: 30 do 11:30,

3) budynek nie posiada windy i sanitariatów dostosowanych dla osób niepełnosprawnych,

4) pracownik korzysta w pracy z zestawu komputerowego z monitorem ciekłokrystalicznym, co najmniej przez połowę wymiaru czasu pracy,

5) bezpośredni kontakt z interesantami,

6) wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy.

6. Inne informacje

1) Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani telefonicznie,

2) Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Nur,

3) Kandydat wyłoniony w drodze naboru jest zobowiązany do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, opatrzonej datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed złożeniem,

4) Wójt Gminy Nur zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na w/w stanowisko,

5) Kandydaci, którzy nie przejdą pozytywnie procesu rekrutacji proszeni są o osobiste odbieranie złożonych dokumentów aplikacyjnych w siedzibie Urzędu Gminy Nur – dokumenty nie będą odsyłane pocztą i po upływie 6 miesięcy zostaną zniszczone,

6) Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys winny być opatrzone klauzulą ,, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.

7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.

8. Planowane zatrudnienie

Od 1 marca 2025 roku

9. Miejsce, termin i sposób złożenia dokumentów

Dokumenty można składać wyłącznie:

1) osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, pokój nr 17,

2) przesyłając pocztą tradycyjną na adres Urzędu Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur.

Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy - podinspektor ds. ochrony środowiska w Urzędzie Gminy Nur" w terminie do dnia 14 lutego 2025 roku do godziny 14:00.

Nur, dnia 31 stycznia 2025 roku

Rafał Kruszewski
Wójt Gminy Nur

Pliki do pobrania:

Załączniki do Naboru
Format: pdf, 261.26 kB
powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Dodaj komentarz

Spodobała Ci się informacja? Zostaw nam swoją opinię
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!
Twoja ocena
Ocena (0/5)

Pozostałe
aktualności